måndag 20 april 2009

Sängplatsen























Hej mina vänner!

I dag har jag tillbringat en hel del av min tid
just här. I min säng.
Känt mig lite krasslig, trött, tätt kli i ögonen
och trött. Allergin tror jag har slagit till nu,
jag tog en allergitablett så fram på kvällskvisten
kändes det bättre.
Jag skall börja jobba i morgon efter 17 dagar ledighet,
så imorgon måste jag vara på topp???

Tänkte visa lite sovrums interiör i dag
lampor, sängkläder, kuddar, m.m.
som jag hittat på nätet.
Lite tips kanske.
Haregott alla!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

JObbigt när allergin ska trilska med en. Hoppas att du känner dig piggare idag.
Kram Lallis

Anonym sa...

Ja nu vet ju jag va fint detta blev IRL.Allt var så smakfullt och med tanke gjort, men så är det ju alltid hos dej!
Kramar från syss som snart ska gå hem och ta helgen.