lördag 4 april 2009

Påsken närmar sig

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Åh vad härligt det skall bli med 1 veckas ppåsklov!!!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Ja nu är det nära. Och vilken vacker bild du visar:)
kram Lallis

♥ Pia... sa...

Hej..påskledigt o ja vad skönt..fin bild..kram..PIA

Butik Östergården sa...

Vacker bild när ljuset silar in genom fönstret!
Ditt kök blir ju toppen bra!
Hoppas vi får lika fin påsk som helgen har varit. Här har vi haft sommarvärme i helgen. Vi till och med grillade och satt ute och åt.
Helt otroligt! när man gick och frös för bara några dagar sedan.

Önskar dig en härlig vecka!
Kram Helen

Anonym sa...

Vippor i vitt, gulligt när jag ser dem hos andra själv får jag inte till det liksom...
Riset ute står helt utan, men är fint ändå.
Idag syns vi syrran, det längtar jag efter.

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Ville bara kika in och önska dig en riktigt fin påsk! KRAM Petra