torsdag 9 april 2009

PÅSKPYSSEL


















Hej mina vänner!

Jag gjorde en påskkrans av hängbjörks
kvistar och hängde några ägg i
ett enkelt tips om ni inte hunnit påslpynta.
Den blev jättefin och hänger över bordet i tv rummet.

Jag fick en vacker spegel av min goa lillasyster
i går, hon hade köpt den på auktion och hade ingen
bra plats för den, jag fick den.....ler
Då var den brun nu är den vit.
Jag hoppas någon gissar rätt på mitt lyckonummer
så jag får skicka klockan snart.
Titta på inlägg köket.
Lycka till och Haregott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämengud...
Va bra det blev :)kände det på mej att till Sunne skulle den flytta.
Du får till allting du!!!

♥ Pia... sa...

Hej...fin och enkel kran...det enkla är trot allt vackrast...önskar dej en trevlig påsk..PIA

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin Påsk önskar jag dig.
Kram Lallis

Marie sa...

Såg i tidigare inlägg att du hade jobbat på Rottneros, är själv uppvuxen i Sunne.

Ha en riktigt God & Glad Påsk, kram Marie