fredag 13 februari 2009

















I morgon är det Alla Hjärtans Dag!

Jag tänker att ge bort massor av "tanke" Hjärtan
till alla NI GOA som tittar in på min blogg.
Jag har under min korta tid som bloggare haft
över 5000 besök !! ler stort.
Jag är så glad för detta.

När det börjar närma sig 6000 besökare
Då skall jag lotta ut en fin present
till någon av er.

Visar min fina tallrikahylla, som en lokal
snickare gjorde till mig efter mitt önskemål
för många år sedan.
De söta silverskedarna och smörkoppen som
står i mitten köpte jag på loppis senast jag
var i väg och fyndade.
Haregott och ta hand om er, och era nära och kära!

All tid som ägnas åt annat än kärlek
är bortkastad.
Tasso(1544-1595)

4 kommentarer:

Hem T Gårn sa...

hejsan! jag är tyvärr inte hemma på måndag o jag har inte kommit längre i butiken ännu för jag har inte fått in nyheterna ännu, så jag fick lösa korttagningen på annat sätt. Jag hör av mig så fort som jag fått i ordning. kram maria

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Åhh vad fin bilden blev hos dig !!
Tack snälla du..
Ha nu en jättefin alla hjärtans dag !!
Här hemma har vi inte ens ett enda gele hjärta..måste åka och handla lite...
Kraam Anette

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en fin alla hjärtans dag idag.
kram Lallis

Unknown sa...

Hejsan på dig min rara vän! Är hos dig idag och skickar iväg en av världens största hjärta till dig! Den får du av mig för att du alltid är så go och snäll!
Njut nu av en dag som denna!Stora Kramar Petra