onsdag 18 februari 2009



På fredag åker vi ner till Göteborg, vi skall
hälsa på min älsta son och hans lilla familj.
Jag har hans första skor sparade, de står i hörnskåpet
i sovrummet. Skåpet är som ett tittskåp för mig,
där sparar jag på sådant som jag vill titta på
och minnas.
Dukar, fina örngott från mormor, min dotters första
klänning, lite silversaker, en gammal nalle.....

I Göteborg finns ingen snö, vilket vi har riktigt
gott om här,,, så jag hoppas jag får riktiga
vååår känslor när vi kommer ner, jag behöver det.
Tänk så kul att få gå på Avenyn och shoppa!

Haregott Alla goa ni som tittar in till mig !
Jag skall visa bilder om jag stöter på något
som är vackert , häftigt, snyggt och vårigt.

3 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Hej!
Har en dotter som bor i Göteborg.
Så jag får också åka dit lite då och då. Avenyn måste man ju strosa på när man är där. Fast den här helgen kommer hon hem till oss.
Kram Helen

här är gudagott att vara sa...

Vad roligt att du tittade in till mig. Tack för dina fina ord.
Jag har nu på morgonen varit inne och snabbläst på din sida, jag skall återkomma och läsa mer, just nu är jag lite stressad jag skall jobba i dag.Jag måste fixa lite här hemma innan jobbet, handla och städa lite min yngste tonårsson
skall vara hemma här med sin tjej när vi åker till Göteborg. Måste ju se till att det finns mat i skåpet. Vilket fint hus ni har
och vad du fixar fint. Skall bli jättekul att följa och se butiken ni tänker öppna. Det är så häftigt, spännande och himla kul när butiken är klar och varorna anländer! Jag vet, jag kan den delen som du säkert har läst på min blogg.Jag återkommer till dig
lycka till så länge.
Nu får jag raska på
Haregott!

här är gudagott att vara sa...

Jaaaa,,något stressad.
Nu sitter jag och skickar kommentar
till mig själv också, den är skickad till Mitt Östergården nu
det var dit den skulle.

Jag tror man blir lite uppskruvad
när man skall på Göteborgs besök
och träffa barnbarnet Jack som vi inte sett sen jul, gå på Avenyn
och spana in våren.