söndag 1 februari 2009

Trädgårdsmässa


Visar en bild till från torpet.

Jag ser ut och fram över våren.... som snart är här ???
Märker ni att det har smugit sig in ett annat ljus ute.
Nu mina vänner har vi kommit in i februari månad
det är vårtider för mig det.
Vet ni vad Jag tänker på !!!!
Jo Trädgårdsmässan i Älvsjö Stockholm i mars.
Nu är det inte långt dit.
Jag skall skriva och berätta lite för er i senare
inlägg om Nordiska trädgårdar och Trädgårdsmässan i Stockholm.
Jag organisterade, byggde monter, och ställde ut där
för företaget jag jobbade på 2005, vilken upplevelse och lärdom!
Jag har en hel del kunskap och bilder jag tänker visa er.
Men som sagt det kommer lite senare.
Haregott!

4 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

va spännande det låter, det följer jag gärna! Jag återkommer. Tjingeling

Gårdsromantik sa...

Så roligt att kunna besöka trägårdsmässan!

Jag var där för flera år sedan - mycket inspirerande.

Kram Maud

Unknown sa...

Men åh så spännande jag vill veta allt du vet om bilder!! Ler. Kram Petra

Lallis - liv och leverne sa...

Vad spännande!!:)
Kram Llalis