måndag 28 september 2009

En höst tur till västkusten.

















Vi tog oss en hösttur till Göteborg
under helgen, hela familjen.

Som jag sagt tidigare fylls jag med energi
när jag vandrar, plockar vackra snäckor,
letar söta stenar och sätter mig ner och
ser ut över havet. Hela jag får så mycket
positivt välbehag.


Det var bokmässa på Svenska Mässan i Göteborg
om ni visste så mycket folk som köade utanför på lördagen
då mässan även var för allmänheten.

Vi var aldrig på någon mässa, Liseberg hade alla barnen
i familjen bestämt att vi skulle ta oss en tur på.
Så blev det också.
Vädret var fint,
det blev många åkturer, många skratt,
många glädje skrik, många stora glassar,
några vinster på lyckohjulen,
och mycket god mat.

Visar lite bilder från resan.
Haregott!

4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vad underbart det låter att vara vid havet! Jag mår också så bra när jag är där! Fina bilder! Kram Maria

Annika sa...

Har varit o hämtat vinsten o fotat o lagt ut....:) den var jättefin.... tusen tack för att du drog mitt namn.... har också reklamat lite för butiken...:) superfint är det där.... Kram Annika

Anonym sa...

Havet ja,det hann jag aldrig se denna sommar :( måste vart den första sommaren i mannaminne som jag inte tog mig en tur.
Lycka till nu min duktiga syster i morgon,det blir en succè ska du se.

PS fär er som inte vet ska hon göra en utställning på duvanhuset så håll tummarna!

Från lillsyss

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som om ni haft det bra. Så mysigt att få vara vid havet.

Kramar Ullis