torsdag 10 september 2009






















Hej mina vänner!
Så härligt höstväder vi fått, vi har haft
23 grader varmt nu i två dagar, härligt.
Solen skiner på dagen och kvällarna har
varit underbara.

Jag har plockat vad jag tror, årets sista
kantareller vid torpet så nu finns det
lite av den delikatessen i frysen, det är
så gott till varma smörgåsar.

Jag tog några bilder från barnrummet vid torpet
i dag, jag är så glad att min gamla dockvagn
blev sparad men den är väl använd och får användas
försiktigt i framtiden.

Nu såg jag just att jag har haft över 10 000 besök jippi
på min blogg sedan jag startade för ett år sedan.
Såååå glad jag är för detta. Tack alla goa ni som tittar
in till mig.
Nästa inlägg blir det en liten tävling
jag vill ge bort något fint till den som vinner.
Haregott!

8 kommentarer:

Annika sa...

Vad jättesnyggt det blev i hallen i torpet..... o praktiskt... att ha nära tillhands dessa nödvändiga saker..... Ha de´ Kram Annika

Marita sa...

Vilken underbar byrå!! vackert nött och fin...
Vad roligt att ha kvar sin gamla dockvagn!!
kram, Marita

promenader på landet sa...

Klart vi vill titta in på din fina blogg och jag gillar ju din titel så mycket också! Må så gott! Kram Maria

Inspiration i vitt sa...

Vilket underbart torp du måste ha, barnrummet var såå fint så.
Stort grattis till alla besökare.
Kram på dig/Ingela.

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå men vad fint barnrummet är. Ojoj, det är såååå fint i ditt torp. Grön i håret, jösses. Tur att man funderar på att bli brunett, haha. ;) Vi åker nog ut till torpet imorgon, men renoveringen får vänta. Nåväl, jag ska måla kökshyllorna vita i alla fall. Sen ska golvet bli vitt/ljusgrått i köket just nu är trägolvet målat i en grön hemsk färg. Hemska tanke! Kram kram Madeleine

Unknown sa...

Men wow, så läcker bild!! Så där nostalgisk och härlig! Ha en ljuv helg! Kram Petra

Interiörboden sa...

Hej!!!

Åhh, vad fint!!!
Jag ÄLSKADE den byrån, och docksängen!!! :)
Åhh, så fint det var!!
Det gillade jag.....!

Och hösten är sååå fin!!
Tänk om vi kunde få ha en sådan här höst....det vore väl inte fel? :)
Ljust och varmt på dagarna, och mörkt och mysigt på kvällarna, med en massa ljus :)

Ni är sååå välkomna till min lilla butik!!
Kaffet väntar på Er!!! :)

Ha en jätte bra helg vännen!!!
Kram Sandra

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till alla dina besökare. Så fin bild från rummet. Kul att din dockvagn finns kvar.
Hoppas att du får en skön helg.
Kram Ullis