lördag 12 september 2009

Tävling.




















Hej mina vänner!

10245 st har nu varit inne och tittat
på min blogg, jag bara leeer.
Det är så roligt!!
Jag är också så glad att ni visar så fina bilder,
kommer med tips, skriver så underhållande
på era bloggar man har skaffat sig så många goa vänner.

Jag vill ge bort detta gulliga fat med tillhörande
bägare med små söta glas i, den lilla duken och
ett par annorlunda beslag.

Kommentera mig bara i detta inlägg
så skriver jag upp era namn på lappar så får
någon i familjen plocka ur En lapp i min hatt.
En kommentar ger en lapp två kommentarer två lappar
tio kommentarer tio lappar.....

Lycka till!
Tävlingen avslutas på onsdag 16 september.
Haregott!

5 kommentarer:

promenader på landet sa...

Klart jag vill vara med in din tävling! Kram Maria

Annika sa...

Så klart man vill va med..... det blir till att titta in lite då o då..... man vill ju ha flera chanser.... nu ska jag iväg på jobb..:( Kram Annika

Anonym sa...

Ja tävling det är kul.
Här kommer en kommentar från mig.
Fina saker, de vill jag haaa.
Kram från norr.
(Du vet vem jag är.)

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vad kul det ska få bli att se dina loppisfynd. För du visar väl dom på bloggen så småningom? Tävling är det också, gud så skoj, den vill jag såklart delta i. ;) Kram kram Madeleine

Annika sa...

slänger in en i sista minuten mä...:) sitter o slöar o bloggar lite innan vi ska te tandläkaren ja o dotra.... idag ska rälsen bort!!! hon ä jätteglad för det.... hoppas ni har det bra.... Kram ANnika