torsdag 17 september 2009

En ny vacker inrednings Butik i Charlottenberg.























Nu skall syrran öppna sin fina butik i Charlottenberg.
På fredag den 25 september öppnas dörrarna,
här får ni en smygtitt in i en annorlunda butik
med så mycket vackra saker.

Besök Nött & Nytt på Norra Järnvägsgatan 7
ni kommer inta att ångra er hon har så mycket
fint. Gamla vackra möbler, glas , underbara krukor,
zink, stolöverdrag, dukar, ripsmattor, silver,
spets, vintagekläder, skor, vackra tvålar
och så mycket mer.

Jag har varit dit i dag och önskat Lycka till
och jag har handlat vackra saker.
Lycka till med Butiken syrran! Jag kan ju
tyvärr inte komma på öppningsdagen.

Lappen som kom upp i min tävling stod det Annica på,
bloggen: Med utsikt över sjön. Grattis!
Paketet är levererat.
Haregott ALLA!

11 kommentarer:

promenader på landet sa...

Grattis till vinnaren och vad spännannde med en ny butik! Hälsa din syster lycka till! Kram Maria

Interiörboden sa...

Hej vännen!!

Åhh, så kul att syrran din ska öppna butik!!
Åker jag till Charlottenberg någon gång, då vet jag vad jag måste besöka :)
Såg ut att finnas mycket, mycket fina saker där... :)
Hälsa henne LYCKA TILL med allt!!

Och jag hoppas verkligen att Ni hinner "springa" in en sväng till mig nästa fredag :)
Jag har öppet mellan 15.00-18.00 på fredagar och hoppas verkligen att Ni kommer då :)
Vore såå kul att träffas!
"Gubbarna" har att tid att vänta, tror du inte det? :) hihi...

Ha nu en underbar kväll!

PS. ÄLSKAR ditt gästrum!!!

Kramar Sandra

Anonym sa...

Tack du gulliga...vackra bilder du tog, tänk att detta verkligen är sant att jag har min butik nu :)

Tack för de vackra blommorna och den underbara boken, nu ska jag lägga mej och bläddra i den.

kram syss

Marita sa...

å vad roligt! skulle vara superkul att öppna en sån affär! hoppas det går riktigt bra för din syster. skulle varit så himla kul att åka dit, men det får nog vänta lite... så himla när ligger den ju inte precis!
kram, Marita

♥ Pia... sa...

Se där ja...ja värla är litta:)..nu känner jag inte din syrra men har hört talas om henne genom min kusin annika ho mä utsikta över sjön..du vet...ho skulle visst vara med i butiken och sälja litte tå sinne grejer där mä...:)..och så ser ja att ho vunne nött å..kul...hoppas att jag kommer till butiken snart..vill väldigt gärna det...kram..Pia

♥ Pia... sa...

Förreaten har syrran din måm blogg??..om inte så blir det väl en nu då..nött och nytt eller:)

Inspiration i vitt sa...

Så spännande med en ny butik, den ska jag absolut lägga på minnet och jag hoppas kunna hinna besöka den framöver.
Hälsa din syrra lycka till till sin fina butik.
Kram på dig/Ingela.

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att din syrra ska öppna butik. Hoppas att di visar mer bilder därifrån sedan. Bilden från gästrummet var ju så fin. Där kommer era gäster att ha det så bra.

Ha det bra!
Kram Ullis

Annika sa...

ÅHHHH Vann jag!!!! Vilken tur ja har.... hann ju inte blogga nåt i går o på kvällen låg nätet nere... men idag vaknade jag till en rejäl överraskning..... ska upp o lämna lite smått så priset hämtar jag gärna... tänkte också reklama lite för butiken.... så kort ska tas...:) tusen tack än en gång... Kram Annika

Änglarnas hus sa...

såå charmigt dit gästrum var!!
Härligt att var gäst där..

Hoppas att det går bra med butiken..
Kram Sanne!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååå men det ser så mysigt ut i torpet, verkligen ombonat. Man får mersmak av loppisar fast nu har jag varit sakletare i några år så man vill bara ha de allra bästa. ;) Det finns några möbler som jag alltid kikar efter, bland annat en kökssoffa. Jag vet precis hur den ska se ut..

Vad kul att få skylta. Jobbar du som dekoratör tro?
Lila, plommon, I like it, så ska jag klä mig, lovely!!!

Vart ligger erat torp förresten?
Kram Madeleine