onsdag 16 september 2009

Gästrummet.
























Hej mina vänner!
Här kommer en bild från gästrummet vid
torpet. Vi har satt på elementen nu, det
börjar att bli lite kyligt.

Vi skall vara vid torpet till helgen,
vi har äntligen fått tag på en
härlig dubbeldörr som skall komma på plats.
Då vet man inte om det kommer gäster eller
mer av familjen, uppvärmt är det så ,Välkomna!

På måndagen var jag och min dotter och skyltade
ett stort iögonfallande fönster i vår närmaste storstad.
Det blev så bra, vi fick fria händer, vi hade med
oss bra rekvisita, träffade jättegullig ansvarig
för ..... huset och alla dessa underbara chefer
för olika kedjor på detta köpcentra. Det var bara att plocka,
och kombinera vad man ville ur butikerna.
Så Kul att man får agera dekoratör igen.

Ljunglila, grönt, plommon, läderbälten och väskor.
Så skall vi se ut i höst, tjejer... 1980 tal??

De färgerna var det som visades på Formex och inredning också.
En hel del ljunglila och grönt i interiör och väggar
blandat med det eviga, härliga vita.
Konstigt, men ett mörkare kanske avlutat och avskavt möblemang
ser man är på väg,,,,spännande.
Haregott!

3 kommentarer:

Marita sa...

Å vad fint! Kan inte jag få komma och vara din gäst så att jag kan få njuta i det vackra rummet?
kram, Marita

Anonym sa...

Så rogivande och så dej...

Syss

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla fint:)
kram Lallis