fredag 16 januari 2009


Här kommer lite bilder i väntan på våren.
Formex mässan Stockholm är en upplevelse för alla
inrednings intresserade här finner man allt.
Jag har varit på denna mässan i tio års tid
och det har varit så inspirerande varje gång.
En del år alldeles fantastiskt, då tänker jag
särskilt på år 2000. Då kom det vita, ljusa, vackra, rostiga,
lätta, skavda, zinkiga, mossiga, rosiga, lantliga, romantiska,, Stort.
Nu ville alla ha vitt i sina hem !
Vitt är en bra basfärg på väggar tak och golv
vitt ger i alla fall mig, lugn och harmoni.
Man kan möblera med färg på någon möbel, vackra kuddar,
gardiner, påslakan och mattor.
Jag vill ju för min del ha nästan allt vitt
det känns lugnast och renast då.
Nog om detta,,, spännande skall det i alla fall bli att kolla
in alla bloggarna som varit på mässan och fotat.
Bilden på inlägget kommer från Miljögården.
Haregott!

6 kommentarer:

Lindhagens Anna sa...

Åhh vad avundsjuk jag blir, jag skulle också vilja gå på mässan. Det ger ju som sagt otrolig inspiration. Nu får jag frossa i bilder hos de bloggar som varit där istället. Fin bild ifrån Miljögården! Ha en bra helg!

Kram/Anna

Vit Spets sa...

Hej där!
ja nu är vi nästan klara med badrummet så alla kära gäster kan mysa ordentligt där inne :)

Formex - skall bli spännande med alla nyheter som kommer in!

Önskar dig en härlig helg
//Siv

Vit Gladiolus sa...

Jag älskar åxå vittttt!
Du så fint skåp i inlägget under!! Vad är det för pris på det??? :)
Kraaam

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en fin kväll.
Kram Lallis

Anonym sa...

Du visar alltid så fina bilder
Tack för att vi får titta
Kram och ha det bra!

här är gudagott att vara sa...

Har du sett några bra bilder ?
Jag har inte lyckats.
Haregott!