torsdag 1 januari 2009

Städa ut Julen




Ja nu städar vi ut Julen och börjar på nytt! År 2009.

Finns det fler dammråttor som efter OCH UNDER julen ?
Jag har inte sett det... jag skulle ha tagit bort julen så här dags
men inte i år, allt har känts så mysigt och välplockat.. kanske för att det har
funnits ett behagligt lugn? levande ljus ? snö? och rätt ljus ute?

Jag är i alla fall säker!!!! jag älskar våren.
Kommer att visa alla tips och idéer som jag känner till, jag
skall ner på Formex mässan Stockholm i januari och ta bilder där visas nya trender.
Blått är flott,,, allmoge blandat med nytt och vitt ,,,,,, nu sa jag det.
Tänk jag tror på det.
Alla ni goa där ute,,VI skall ha ett mysigt bloggår eller hur?
Tack för era besök och kommentarer!
Haregott!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag känner också för att städa ut julen. Ordentligt. Så det ska nog städas en hel del idag. Lite rensa i Röran när det är som bäst(hoppas jag)*s*
Kram Lallis

Anonym sa...

Ja du julen är utstädad och utvädrad nu väntar våren och jag håller med dej, det är min årstid det.
Mitt stora sal är överfull med möbl
er just nu men jag ska avyttra en hel del, sen blir det mera inköp och överfullt igen!Men allmoge...ja jag köper det har liiite svårt för det, men det blir väl som med allt annat man vänjer sig och så plötsligt är det det som man handlar.
Kram i kylan från lillsyrran.